21 July 2009

Lain punya hantu aku jumpa itu hari.

Pukul 7.30pm baru adik lelaki aku sampai kat rumah mertua aku. Dia baru lepas balik keja basuh pinggan kat restoran bahau sana. Heran betul aku zaman carik keja skang ni. 2 bulan adik aku cuti, 3 minggu je adik aku sempat keja. Lebih nya macam sawan babi carik keja x dapat2. Suma nak operator pengeluaran wanita. Aku syak budak rempit skang ni bukan keja kilang punya zaman.

Lepas makan malam, kitorang berdua bertolak ke rumah gemas. Dalam 8.20pm baru sampai. Terus aku bersiap smayang maghrib terus ke baca yassin. 2 jag air paip pun dah sedia depan sejadah. Macam2 aku mintak supaya doa aku di makbulkan. Alhamdulillah...mata aku x kuyu ke tido. Lepas abis turn adik aku, terus aku renjis2 di pilis air yassin tadi seluruh tepi dinding rumah sambil azan. Aku pun x tau berhasil ke tidak cara aku tu. Aku pun x penah buat cara tu sblom2 ni. Tawakal je la.

Malam tu x de sangat aktiviti. Tv pun da aku hangkut ke seremban. Cuma ada lektop yang brokben nya dipinjam dari kawan adik aku. Hampir 1 pagi pun mata aku x berapa nak lelap. Walaupun aku berbaring2 kat ruang tamu yang sunyi, sekor 'haram jadah' pun x de sangat nak mengacau aku. Bilik adik aku tertutup rapat. Pasang2 jugak telinga kok2 adik aku tetiba histeria. Pun x de jugak. Aku bangun untuk jenguk adik aku. Aku hairan. Kucar kacir dia bukak website tampa hala tuju.

Cilakak!!! Patut la setan x datang mengacau.

10 comments:

Anonymous said...

urmmm x faham...
adik awak wat per? sebenarnyer?

@tune® said...

sambungan arituh kn?

ade sambungan lagi x?

soul krasty said...

confem ade ko jd hantu seterusnya menakutkan hantu2 yg sedia ade dlm umah ko..haha..

ajako said...

ermmm, kisah kali ini agak mengkonpiuskan...ni hantu yg dicari ni, bukan yg menunggu...

eliza said...

hahaha..adik ko tu tgk crita hantu ka apa? hehehe

miss oren said...

wei ko citer bagi habis la
adik ko watpe?

halym said...

muahahahahahaha...
wakakakakakak...
ekekekeke....soittt betol..adik ko tengok orang telanjang kan? hahahaha

IdaAnuar said...

zairi...ko pelangkung je adik ko tu atau ko pun join sekali..?

zairi said...

tampa nama:
mmm...ada jawapan kat bawah.hehee..

atun:
erk..x de.

azuwan:
hahaa..bukan aku...tapi..lebih kurang la..kuikuikui

ajako:
aku menunggu.tapi terjumpa yg lain punya spisis.hantu bokep nama nya.hahahaa...

eliza:
aaaa...ntah..hantu ntah la..biasa2 je hantu tu..kihkihkih...

oren:
biase laa..budak2..

halym:
ko ni memang pikap la.kuikuikui...

idaanuar:
pelangkung dah.hahaa..joint skali? err..x kot.

Eden said...

Hantu gerenti tak kacau ko sobab sodang sibuk join dgn si Anis tu......Cheers