14 May 2009

Berakhirnya seorang legend.

Malam tu x jadi pegi karaoke. Lambat sangat nak tunggu bilik jadi kosong. Alternatif lain, kitorang menuju ke main bowling. Lama dah aku x usik bola 2 kilo tu.

..................................................................................

"Okeh...lepas ni turn ko.." Cumi beri arahan sambil tersenyum megah baru lepas strike. Ceh!! stakat lagi 2 frame nak abis baru dapat strike ape barang nak megah2?

Sambil usik2 tepung yang x mendatang kan hasil strike, aku capai bola 2 kilo. Kuda2 dah ready. Gaya dah ada. Strike dah 8 kali. Kengkawan suma dah tinggal jauh. Jadi, x perlu lah nak beria2 sangat.
..................................................................................

Aku macam rasa nak pindah kat palestin. x de sapa nak pedulikan aku kat sana. x penah aku jadi macam ni. x penah aku kena malu macam ni. Budak baru blajar main boling pun x penah bola sampai terlucut ke blakang sampai kena meja kaunter. Aku nak resign main boling. Serupa dah lapar talipinggang je yang ajak aku main boling lepas ni.

19 comments:

ez said...

hehehhe..ala rilex le zairi..tu prkara normal..jaga seorg perwira..sblm menang mesti kalah n wat silapkan...heheh..chaiyok..

miss oren said...

ko ni muka macho
tapi buat gaya meamalukan
malu btol..malu..malu..
rugi aku takde kat citu
kalo x berguni2 la ko kene gelak ngn aku
muahahaha- evil laugh-
legend konon

IdaAnuar said...

hahahahahahahahaha...lwak lah ko zairi

@tune® said...

akak kaunter!!
apesal dok belakang!!!
saye mmg baling bola elakang!!
sibuk arr lu!!!

a.b geldofg said...

eloklah tu....

kalah je yg boleh sesorg tu sedar diri dia
hehehehe

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

hahahahahaha....msk longkang, bola culut..trgolek trsungkur..biasa la beb..gua dulu siap tertiarap lagi...apa ada hal..

gua bayar...

soul krasty said...

aku ingat ko nk dajal mber2 kt blkg ko..haha...baek ko maen congkak ke..batu seremban ke..lg best..

zairi said...

ez:
malu besar beb.sekor pun x nak tolong kutip bola tu.dekat doploh kaki dia tergolek sesorang.

oren:
suka betul ko gelakkan orang kan.

idaanuar:
ni lagi sorang..

atune:
memang kaki sebok akak tu.len kali buat la 2 lane.satu lepas depan.satu lepas blakang.bayar lebih pun x de hal la!!!

geldof:
ye..ye..gua dah insaf.isk..isk..

pentoi:
hahaha...orang superman kat jalan.lu superman kat lorong boling.x de hal la suma tu kan..

azuwan:
dah aku tinggal kan boling tu.skang main lastik getah je tembak cicak.

IdaAnuar said...

jangan kecik ati lak...jom akak belanja main boling kat bahau...tak pun gi jukebox karaoke kat kiara inn.selalu akak dengan anak-anak akak kat situ melepak..nak lah tengok skill zairi main boling...or menyanyi..

ajako said...

inche zairi: demikianlah berakhirnya seorang legenda. xpe, bowling jer, yg lain2 masih legend lg kan???

nuyuljana said...

ha ha.

sejak bila bola pin ade kat meja kaunter?

muahaha!

=P

Axl said...

wakakaka...pi main tenteng je laa ko..

zairi said...

idaanuar:
jangan ajak main boling lagi.sy dah pencen.trauma seumur idup dah tu.sawan boleh datang tetiba je kalo lalu depan pintu boling.hahaha...

ajako:
hahaha...ayat ko memang best.

nuyul:
sejak meja kaunter ada kat blakang.

axl:
huh..jom main pingpong la.aku tau ko terer pingpong.hahaha...

manje said...

hehe ok la tu... kite dah byk kali tertinggal bola di belakang... nape bersara awal sgt bro... kite msh perlukan 'legend' mcm u... hahaha

xull said...

mana lebih malu,

i: tercampak bola ke belakang
ii: terjatuh kat tgh2 lane sbb lupa lepaskan bola betul2
iii: terbaling bola masuk lane org lain kmudian tlah melenyapkan rekod 10 frame strike org sebelah.
iv: membuat strike pertama dlm hidup, bila celebrate baru sedar, yg kita salah lane.

sila susun. hahaha

zairi said...

manja:
aku tengah carik rekod cctv pada masa tu.selagi x jumpa, tetap kena jadi legend.

xull:
hahaha...gila malu punya ni.nombo iv tu kalo dapat,mesti kena pindah negara.paling kodi pun kat laos.

eliza said...

zairi, aku lapar tali pinggang la...mari main boling...hehehe

zairi said...

eliza:
ko ni memang x serik.meh sini aku libas kat belikat ko.

ZPLASS!!amacam?dah x payah nak pakai tatoo lagi kan??hahaha...

Anonymous said...

vab банк
vab банк
[url=http://globalist.org.ua/?p=19244]vab банк[/url]
http://globalist.org.ua/?p=19244 - vab банк