13 November 2008

Kalau jeles sangat ngan kehenseman muka aku ni, x payah la nak sabotaj sampai macam tu skali.

Tingkatan 1~2 aku dok asrama Sekolah Agama Repah kat Tampin. Banyak perkara baru yang aku belajar. Dari menjadi manusia bertawaduk sampai la kepala aku tumbuh tanduk.

Ada satu ari aku follow kuncu2 aku panjat syiling bilik air. Port budak2 isap rokok. Aku jenis bukan perokok tegar. Aku boleh isap dan aku boleh berenti sesuka hati aku. Senang citer aku x heran sangat ngan rokok ni. Bila dah duduk atas syiling dan di kerumuni para perokok, aku pun nak gak la sebatang dua. Tapi itu jam kuncu2 aku manjang tergelak je tengok aku isap rokok. Apa hal?? style aku isap macam pelacur ke? Aku buat derk je sambil berlagak macho.
Tengah dok layan asap dah macam serombong kapal tu, tetiba...

psssssstttt...........PELEPOW!!!!!!!!!

Bangsat punya budak..Ape rajin sangat letak mercun padi dalam rokok aku!!!

13 comments:

hashim habeed said...

Moral of the story: Jangan merokok

mesti bengkak bibir

zairi said...

hashim habeed:
x sempat cucuh kat bibir dah meletop kat jari.kabas gak la..kalo kena kat bibir,memang terjueh punya..hahaha..

hashim habeed said...

Aku terbayang kalau rokok tu meletup kat bibir... mau panik kawan2 ko tak pun desyum jatuh bawah dari atas siling ke dlm mangkuk tandas hu hu hu
Hu hu hu lawak siot.

zairi said...

kucar kacir gak la atas syiling tu.nasib baik x jerlus ke bawah. tinggi woo..dekat 15' ada la.kalo gebuak jatuh kebawah,paling bangsat pun patah kaki gak la..memang hampas!!

azuwan said...

aku pn skolah men agama gak..syiling mmg port paling best tp bahaya..gelap gelita...mber aku pernah tersalah langkah..prukkk..terjulur 2 belah kaki ke bwh..nasib tak jatuh terus sbb kelengkang sangkut kt kayu..senak+saket...bergegar syiling tu kteorg gelak...haha..sweet memory..

zairi said...

azuwan:
puhh..nasib baik x cacat.huahuahua...

artsoul said...

nasib mulut engkau dah hancusss...klu tk,tk ble la nak carut lagi dah...hehehehe :P

artsoul said...

eh silap lak...

nasib mulut kau tak hancusss...

rOhock said...

tu la lu pegi isap rokok yang takde logo sirim tu sapa suruh....wakakakakaa

zairi said...

artsoul:
ha..ah,sib baik x hancus..kalo x,x dpt la nikmat comolot.kuikuikui...

rohock:
salah satu punca la kot.rokok gudang garam seludup ori punya.time sedut,krekekkek..punya bunyi..pas tu krekkektowwmm!!punya letup..hahaha..

ciKenit said...

perggggh...
gile kejam kawan2 kamu.
kalu mate bute cane?

erk... ade cam jauh je bibir ngan mate ek?
huhu.
:p

farhanaLicious said...

padan muka!!!
hahaha!!!

zairi said...

cikenit:
kalo dah cacat cam tu,pandai2 la diorang jawab kat mak ayah aku.

farhanalicious:
memang padan muka aku.sape suruh belajar isap rokok?..