AKU  DAN  SESUATU

25 October 2008

Homeopathy - Dr.Jannah - Tmn.Matahari Height

Acu cakap Zahra ada pegang kain selimut arnab. Aku suspek Zahra ada alahan macam aku kena kecik2 dulu.Ari ni dah masuk 3 hari Zahra demam dari khamis itu hari. x penah2 dia demam lama macam ni. Walaupun dia demam+selsema+batuk, dia masih lagi ada mood nak bergurau macam orang x sakit. Bemakna dia punya daya tahan sakit masih under kawalan. Tapi aku still dah mula risau. Kami dah bagi dia ubat setiap 2 jam skali pun masih x ada perubahan.

Pagi ni aku suruh wife aku bawak Zahra jumpa Dr.Jannah semula sebelum wife aku pergi kursus keselamatan kat PD pukul 2 petang ni. Sejak Zahra lahir, aku dah amal kan perubatan Homeopathy (klik untuk mengetahui lebih lanjut). Aku akan cuba x nak terlibat dalam kancah dunia perubatan berasas kan dadah. Ubat2 kerajaan ni lebih kepada menahan sakit dari menghapus kan penyakit. Aku dah nampak kesan tu kat Ayah aku sekarang. Buah pinggang dapat effect dari pengambilan ‘dadah2’ tu.

Zahra demam. Towel sejuk kat dahi.

No comments: