21 October 2008

Si Zahra

Aku melilau keluar masuk kedai cari anak aku. Panggil2 x jawab. Aku dah mengelabah. Tadi ada kat sebelah aku. Skang dah x de. x puas hati, aku pakai GPRS jejak si Zahra ni. Rupa2 nye dia bleh dok senyap tengah punggah kentang masuk dalam plastik.

5 comments:

rahimin idris said...

hah, ada masa depan ni.

bro, kalau rajin buang je word veryfy kat bawah tu. payah nak nulis.aku pemalas. haha

kalau rajin la.

Anonymous said...

Kok budak tu hilang aku saman ko.

aboy/abot/farouk/spex/zairi said...

rahimin:
okeh..aku dah remove permintaan ko tu. terima kasih bebanyak. benda baru nak belajar.kuikuikui..
anonymous:
jangan risau..aku nak tanam sensor kat dalam badan Zahra tu.hehe..

mozabas said...

uiks...ko cari anak ko pakai gprs..wah..hebat..hebat..hehehe....
ntah bila masa ler aku nak datang rumah ko yea...bz sesangat bulan nie dan bulan depan...

akuandsesuatu said...

mozabas aka bob:
selagi kau x datang ke umah aku, jangan harap aku nak pegi umah ko lagi!!