AKU  DAN  SESUATU

17 October 2008

Kalo aku yang kena, aku dah mengamok satu hospital tu. Apu pedulik hape!!

17/10/2008 – pagi tadi.

Aku baru post citer pasal mencuri. Pagi tadi dapat citer mencuri lagi. Pagi2 dah buat mood aku nak jadi pembunuh. 2 hari lepas, adik (hanis) aku hantar massage sandle RM40 dia kena roket time dia solat Zuhur kat surau Hospital Pilah. (ayah aku masuk icu dah seminggu) Aku masih cool lagi. Lagi pun sandle tu dah 1 tahun lebih dia pakai. Terkilan gak la sebab sandle tu masih cukup sifat. Nasib baik dia ada simpan kasut kat dalam kereta. Selamat la dia dari berkaki ayam.

Pagi tadi dia massage lagi nak mengadu harta dia hilang. Handset 3G dia pulak kena roket. Pun dalam surau time dia tengah tido malam tadi. Aku dah hangin. Sebab handset tu la aku boleh savekan gambar2 aku kat dalam komputer. Handset dia ada memori card. Handset aku belum nak beli lagi. Aku dah terbayang muka Helmy Rizal. x kan dia yang punya keja kot? x nampak pulak kelibat dia kat hospital tu. Sebab modus operandi dia lebih kurang sama je. Tapi aku yakin. Yang mencuri tu confirm2 budak melayu yang x abis sekolah yang bekawan dengan budak2 x abis sekolah. Aku dapat beza kan diorang macam ni sebab aku ada kawan yang x abis sekolah, tapi bila dah bekerja, cerah terus masa depan sebab berkawan dengan budak cukup sekolah.

Ape nak jadi? Mencuri dah 1 dosa. Pulak tu buat projek haram kat surau tempat orang beribadah. Dah 1 dosa. Pas tu confirm2 x sembahyang punya. Dah 1 dosa. Total atas kertas = 3 dosa. Alang2 nak buat dosa, buat la kat kaum lain cilako woi!! Tu la deh melayu!!

Background lagu untuk post ni. Sila download:
Inner City - The A.C.A.B.
No Way Out - Saturnine

No comments: