27 October 2008

Dah lama x merasa bujang

24/10/2008 – malam sabtu –

Malam ni ada majlis makan2 hari raya khas untuk suma warga Seremban Engineering. Start pukul 8mlm. Sebelum tu aku+Azizul&Akram ada makan2 jugak kat wife aku punya sekolah. Memang kenyang la siap bungkus bawak balik. Seremban Engineering buat kat Kmpg.Jiboi area Ampangan. Siap ada karaoke. Dah lama betol aku x berkaraoke. Nasib baik member2 aku sporting. Kalo x mati kutu aku kat meja makan. Itu malam aku balik pukul 12.30pagi. Satu pencapaian yang bagus untuk aku lepas kawen ni.



Makan time..

Menyalak time...

6 comments:

hashim habeed said...

Sekali sekali reunion best apa.... MEsti keluar semua citer citer best best...

azuwan said...

nasib aku masih bujang lagi..hooraayyy!!!

zairi said...

hashim habeed:
4 tahun dah x betul2 bujang itu hari..hehee..
azuwan:
yeaaa..bujang memang best..tapi sampai bila nak bujang??

p/s:tolong sedekah kan Al-Fatihah kat Allayarham Ayah aku. meninggal 28/10/08. tq

azuwan said...

al-fatihah..

tau xpe..awek aku ni asik tny ble nk masuk minang..adui..tgh sengkek pas angkat moto baru..haha..

zairi said...

azuwan:
kebanyakan ulama' cakap,waktu bujang kita sentiasa kesempitan..itu petanda kita perlu cepat2 kawen.sebab rezeki kawen tu memang ada lebih2 lagi bila dah ada anak..memang betul..aku dah merasai dah..ko baca post tajuk 'susahnya nak hidup' dari aku..

p/s:timakasih sedekah kan Al-Fatihah untuk allayarham ayah aku..nanti kan post lepas ni.aku akan ceritakan peristiwa 'itu hari'. moga azuwan dimurah kan rezeki..

hashim habeed said...

Sedih mendengarnya....
Alfatihah