17 September 2008

Baru Dapat Lesen Memang Cam Ni..

Aku dapat lesen 'D' tahun 1998 kat Melaka. Time tu keje kilang Hualon. Dah dpt lesen x kan nak perap je kemahiran yg ada. Maka aku pun sewa kereta untuk memfoya2 kan diri. Time tu duit banyak. Sewa kereta 2 hari.
1st day
Kul 7.30 aku da tepacak kat depan umah kawan aku Saiful. Aku nak balas budi dia sebab dia banyak bantu aku time hantar aku ke sekolah memandu. Jauh dia ulang alik. Aku bawak botak. Dia satu2 budak kelantan yg ngam satu kepala ngan aku. Aku bawak awek aku untuk sampaikan yang aku pun mampu bawak dia jejalan berbanding Fuad kerek tu. Kitorang pun gerak ke Sagil mandi manda.
2nd day
Hari ni aku kumpulkan adik2 aku ngan adik2 awek aku. Aku bawak diorang jejalan pi Melaka. Bawak ke tempat2 bersejarah. Pas tu masuk Mahkota Parade. Sblom tu kena ambik tiket kat jurutol nak masuk paking. Tetiba...
KETEKANG!!!
Haduuu...malu aku ngan awek tol tu. Side mirror kena palang besi. Ahh..bukan keta aku pun...

No comments: